Jag har fortfarande feber :(

Jag har fortfarande feber :(

Jag mår verkligen som en påseskit!
Jag vaknade 8.40 då trodde jag att våra markiser skulle komma in genom rutan. De blåste så galet mycket!
Tillslut somnade jag om. Då vaknade jag av värsta smällen. Jag var då helt övertygad att grannens gran ((som har 90 graderslutning)) höll på att braka in genom fönstret. Eller ännu värre, över mitt växthus ;)
Jag verkligen flög upp.

Men de va ingen fara, de bara blåste rätt rejält. Jag drog in våra markiser, som nu inte behlvs längre. Men Anders får göra fortsättningen, då jag inte fick upp dom helt.

Nu ska jag lägga mej i soffan och sova lite. Har nyss tagit alvedon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0