Kungarna av Tylösand. Bra eller anus?

Igårkväll va de ju premiär av Kungarna i Tylösand.
Självklart var jag ju tvungen att kolla. Men seriöst. Vad faan e de för program? Vad går de ut på? Vem som är fullast? Gör konstigaste sakerna? Vem som är mest patetisk? Högljudast? Förstör flest saker? Har mest sex med olika människor?

Jag fattar inte.
Ändå kommer jag säkerligen inte kunna låta bli att titta nästa vecka heller.

Ett program som jag verkligen älskade var Big Brother. Jag skulle aboslut inte ha något emot om det kom tillbaka i rutan :)


Bild google

Såg ni programmet? Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Anus program :S fattar inte varför man skulle vilja medverka i nåt sånt. dn mörka killen hade jag "slaktat" första dagen.... shit vilket pucko.

2010-09-10 @ 11:22:46
Postat av: Lena

Hej!

Du verkar vara en kul tjej, gillar din slogan överst!



Kram

Lena

2010-09-10 @ 19:44:54
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0