Nya naglar ;)

Idag har jag tillbringat hela eftermiddagen vid köksbordet...

Varför?

Joo för att jag har gjort om min naglar. Helt från början... De tog sin lilla tid att bli av med de gamla men de gick.
Jag är faktiskt helnöjd! Speciellt för att vara första gången..


Tippen på tummen råkade glida en aning för långt ner.. Men vad gör de? Om ett par dagar har den vuxit till sig :D
Naglarna är inte alls så långa. Men dom växer ju så fort :D

Nu är de Idol som rullar på tv:n här hemma... Inte alls så kul egentligen.. Men de är ju nu, uttagningarna som brukar vara de roliga egentligen.. Men de känns inte rätt... Vet inte vad som har hänt...
Nu ska jag iaf kolla vidare... Hahaha jag älskar pinsama människor! Jag fattar inte. Har dom som ställer upp i de här aldrig sjungit för sina vänner? :O
Men de e väl som alla andra program, tex Du är vad du äter och Renthus. Helt uppgjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0