Redan torsdag!

De är inte klokt vad veckorna går fort... De e redan torsdag!! De känns som att de va igår vi skulle åka till Kramfors.. Men de e ju istället 1 vecka sen imorn..
Idag är de ju planeringsdag på jobbet.
Jag är inte alls ´pepp inför de. De är ju finväder ute. Jag vill vara ute i solen! Inte sitta inne vid ett bord och prata... Dessutom är jag galet trött. Jag hoppas jag inte somnar ;) Jag är ju inte så bra på att sitta stilla länge...

Nu ska ja på toa och sen ut med hunden...

Hoppas ni får en toppenbra dag!


Kommentarer
Postat av: Sophy - Mamma till en liten Ozzy.

svar: ja det va en fantastisk upplevelse =)

2010-09-09 @ 13:20:10
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: "novala"

Hej :D

Just nu pågår en fototävling på min blogg med tema Himmel! Om du är intresserad så får du gärna vara med :D



P.S om du bara tycker detta är jobbig reklam får du gärna ta bort kommentaren men bara så du vet D.S

2010-09-09 @ 16:34:41
URL: http://novala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0