Vilken hund är en kamphund??

Jag e arg!

Jag hörde på nyheterna imorse, där dom sa att vissa hyresvärdar kan komma att vräka sina boende om dom har en såkallad kamphund.
Jag trodde först att jag hade drömt de, då jag låg och halvsov på soffan samtidigt. Dessutom har jag inte sett nåt om det på aftonbladet.se. Så då trodde jag verkligen att de var en dröm.

Men icke.

Nu när jag har nyheterna på så säger dom det igen!! Det är ju helt sjukt!!

Jag säger som min gamla kollega:

"Det är ju inte rasen i sig som är farlig - det är ÄGARNA till de s.k farliga hundraserna som är DJÄVLIGT farliga. De gör de stackars hundarna stressade o osäkra så de blir aggresiva!"




Kamphund?

Kommentarer
Postat av: Britt Inger

Visst är den livsfarlig den lilla "kamphunden" som knappast når upp till matskålskanten! Vov på er!

2010-09-28 @ 19:46:27
Postat av: Britt Inger

Visst är den livsfarlig den lilla "kamphunden" som knappast når upp till matskålskanten! Vov på er!

2010-09-28 @ 19:47:20
Postat av: Anonym

Visst är den livsfarlig den lilla "kamphunden" som knappast når upp till matskålskanten! Vov på er!

2010-09-28 @ 19:49:02
Postat av: Bunny

Bra skrivet!!



Vad är egentligen en "kamphund"?



http://katidis.wordpress.com/2010/09/28/vad-ar-egentligen-en-kamphund/



Mvh

2010-09-29 @ 16:21:40
URL: http://katidis.wordpress.com/
Postat av: Bunny

Sv: :)



Vansinne!!



Kram :)

2010-09-29 @ 16:59:04
URL: http://katidis.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0