3 år som förlovade!

God morgon!

Idag vaknade jag klockan 7. Jag kunde inte somna om utan gick då upp. Jag satte mej med ett block och började skriva ett brev till ett försäkringsbolag. Mamma ville ha hjälp och eftersom jag är så snäll så gjorde jag det ;)

Idag har jag och Anders varit förlovade i 3 år. Herre min skapare! 3 år!! De är lång tid! Tiden går fort när man har roligt ;)



Härom dagen köpte jag en andel till V 75. Igår när jag rättade den så var de X med. Jag fattar inte riktigt vad de innebär. Men ev kanske jag har fått 7 rätt :D Vilket resulterar i 25000 kr. Dock är jag ju inte ensam om den vinsten eftersom vi är 10 st som delar. Men de blir ju iaf 2500 kr :D Men som sagt än är jag inte säker... Annars blir de bara 22 kr...
De återstår att se... Jag ska lämna in den på måndag och fråga lite vad som menas med X et...

Nu i skrivande stund ligger Anders fortfarande och sover. Jag ska alldeles snart väcka honom. Då ska sängkläderna bort och tvättas. Sen vet jag inte vad denna dag kommer att bjuda på. Anders kanske ska pka 4hjuling med Botte, men som de ser ut nu så är ju vädret inte tipptopp....

De är rätt mysigt att vakna så här tidigt. Och sitta och filosofera i sina egna tankar :D Även morgonkaffet är uppdrucket. Mys.

Nää nu ska jag nog ta och väcka maken. Kanske vääcka hunden också så jag kan gå med henne.. Hon är en riktigt slapptask. Hon kan sova hur länge som helst. Rätt skönt, då man aldrig behöver gå upp supertidigt för att gå med henne :)

Kommentarer
Postat av: emma

hej !

jag har veckans blogg gå in och anmäl dig !:)

2011-04-03 @ 09:56:57
URL: http://emmaevyllouise.blogg.se/
Postat av: Sasha

Grattis på 3års förlovningsdagen :)



sv; JA lite tråkigt var det att sitta ensam, men det blev bara ett glas bubbel och typ tre chips sen osmnade jag, haha!

2011-04-03 @ 10:05:09
URL: http://sashas.se
Postat av: prinsessanadia

Jag och sambon spelade för ett par veckor sedan på v75 för att hans föräldrars häst skulle springa. Vi fick in alla förutom deras häst som inte vann. Jävla skit! Hade blivit några tusenlappar om vi vunnit.



Svarade förresten på din kommentar inne hos mig :)

2011-04-03 @ 13:05:48
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Erika(jyringen)

vilken vinst det än blir så grattar jag :)



sv.och tack :) om du vill ha en strawberry får du komma hit å hämta :P

2011-04-03 @ 21:24:05
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0