Godmorgon långfredag!

God huvudvärksfri morgon :D

Jag har inte de minsta ont i huvudet idag! Härlig känsla! Dock har jag hostat hela natten och vid 4.22 tänkte jag gå upp och lägga mej nere på soffan istället.
Men halvsittandes somnade jag om.. Sen vaknade jag när väckarklockan ringde 9.06. Då gick jag upp och klädde på mej och gick med Zina i skogen... :)

Anders ligger fortfarande och sover. Men de gör inte mej nåt.
Senare idag ska vi åka till Eskilstuna till hans jobb. Där ska vi kolla igenom min bil och sen ska jag tvätta den så hon glänser som den pärla hon är ;)
Nästa fredag ska hon ju besiktigas :S Hoppas hon går igenom... ;)
Vi ska även till Krauta och köpa jord... Jag hade behövt 12 säckar. Men eftersom varje säck väer 50 kg, finns de en risk att bilen inte orkar :) Jag får helt enkelt ta några i tagen :D
Jag ska även förbi Rusta om de är öppet en dag som denna....

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe som står och balanserar på min datakudde...

En vacker dag kommer jag råka spilla ut de över datorn... Jag lovar.... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0