Så jäkla nöjd!

Oj vad man hinner blogga mycket när man går upp tidigt :D

Jag har haft fullt upp hela dan idag känns de som...
Vid 13.30 tiden åkte Anders iväg till Inget för att möta upp Botte. Dom skulle köra 4 hjuling...
Själv klädde jag på mej och åkte iväg till Strängnäs för ett besök på Karlsson, Jysk och Ö&B.

På Karlsson hittade jag en kandelaber. Egentligen hittade jag den för några veckor sen, men köpte den inte då.

Nu står den som ett smäck på tvbänken! Tung som stryk är den dock...

Jag hittade även fyrkantiga ramar som jag behövde. Så nu har jag gjort mej 4 nya tavlor :D


När jag var klar där åkte jag till Jysk... Där inhandlade jag en fårfäll.


Och sen köpte jag filten som hänger över ryggstödet, på Ö&B.
Finfint!
Jag köpte även förvaringslådor där..

Så nu är de lite mer ordning inne i mitt pyssel/gästrum :)

Egentligen borde jag ta tag i mina fröer nu och plantera dom. Men jag har inte längre någon ork kvar i kroppen. Nu ska vi äta, sen ut med Zina, starta pannan och sedan kolla på Cornelis!
Någon som har sett den?


Kommentarer
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma

Kandelabern va skit fin verkligen!!!

2011-04-03 @ 20:02:49
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Sasha

Oj vad du shoppar loss :) Men det är roligt :D



sv; Ja men nu har den nästan försvunnit faktikst, träningen idag har gått sjukt bra och sen så hade jag det trevligt ikväll (Var på dejt), så liksom livet kan knappt bli bättre för tillfället :)

2011-04-03 @ 23:09:05
URL: http://sashas.se
Postat av: Alexandra - ♥

Härlig headerbild! :)

2011-04-04 @ 14:22:54
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: Fyndasmart



Hej vilken underbar blogg du har :)



Vill rekommendera en sida där du kan sälja eller auktionera ut allt du inte behöver längre.

Du kan lägga ut tjänster, saker du skänker bort och de ger bort 50% av annonskostnaden till välgörenhet.



Kostar ingenting att lägga ut eller att bli medlem.



Sidan heter www.fyndasmart.se



Ha det underbart

2011-04-04 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0