Tvättat och pysslat :)

Igår blev de inget blogginlägg från datorn.. Jag hade nämligen inte tid.. Istället satt jag och pysslade :) Jag älskar att pyssla och har gjorde de sen jag var liten.

Nu på morgonen har jag fortsatt med mitt pyssel. Jag har även hunnit tvätta en maskin som snart ska hängas. Sen ska jag åka till jobbet.
Idag har jag Anders finfina prius ;) Min ska nämligen besiktas.. Hoppas den går igenom...

Jag börjar inte förrän 10.30 idag. Så jag behöver inte bege mig förrän om ungefär 30 minuter.. Dock så stänger jag. Men de gör mej inte så mycket... De är faktiskt ändå rätt okej..
Dock gillar jag inte speciellt mycket att börja så här sent.. Man har lixom inte så stor koll på vad barnen har gjort under dagen.. Men de ska nog inte vara nåt problem.. De brukar ju funka rätt bra ändå :)

Nu ska jag hänga tvätt!
Hoppas ni får en toppenbra fredag!


Kommentarer
Postat av: paulina

gryyym blogg!

2011-04-30 @ 21:51:27
URL: http://stuupidgirl.blogg.se/
Postat av: Thea

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 06:25:28
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0