Vi har fått finbesök här hemma :) mamma, p...

img_2411 (MMS)

Vi har fått finbesök här hemma :) mamma, pappa och världens sötaste anton är här för att grilla :)  Idag har vi hållit på i trädgården exakt hela dagen. Jag har sått morötter och plocksallad.  Jag har även skurat hela växthuset och är verkligen beundrad över mitt skapande :) man ser rakt igenom de nu ;) Jag har även oljat in mina finfina trälådor som jag har fått av Anders farfar. Nu är dom redo för att få blommor i sig och glänsa! Jag har även oljat in våra solstolar.  Nu ska ja mysa med min familj iväntan på maten..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj då! Du har varit riktigt duktig idag och fått massor gjort ju :) Så skönt att vara ute nu när värmen är här på riktigt, eller hur?

Kram och ha en fin kväll!

2011-04-24 @ 21:43:49
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0