Zina fick påskägg såklart!

Så då sitter man återigen vid dumburken då :)

Idag har vi haft fullt upp i trädgården. Underbart! Imorn blir de till att fortsätta.. Kul!
Mamma och pappa kom förbi för att grilla. Dom hade världens bästa systerson med sig ;) Min bästa Anton! Han ringde innan dom kom. Han sa: - Men jag kommer bara om jag får åka på eran 4-hjuling. Vilket ultimatum! Självklart fick han åka! Allt för mina gudbarn ;)

Vi har grillat och käkat tårta och myst massor!

Igår var ju vi i Agdala och firade påsk. Innan de fick Zina ett påskägg. Såklart!

Hon kämpade....
Och tillslut...

Fick hon upp de och mumsade gott!

Igår började jag med ett pyssel nere i verkstan.. Men vad de är säger jag inte... De får ni kanske se sen...
Jag fick även ett otippat telefonsamtal.. Av Ingela! Åhh vad jag saknar henne! Jag längtar tills hon kommer hem igen. Hon hade de iaf toppen bra. De gick ingen nöd på henne... Jag blev jätte glad att hon ringde och fick verkligen ny energi av de samtalet..

Nu ska jag fixa ett kanske några tidsinställda inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: jennie

Haha ja mina kissar fick oxå lite extra gott på påsken.. och hamstern oxå.. Oh gud va jobbigt med wiplachskada.. Hoppas det blev bättre utan hostmedecinen..!



Jaa det är mycket läskigt med proppar, dom borde varna mer för proppar i kombo med p-piller, för det är ju ganska vanligt.. Gick det bra med din vän??

2011-04-24 @ 22:38:49
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 12:53:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0