Dagen i bilder

Idag har vi varit i Uppsala. Underbart! Vi skulle vara där kl 13 ungefär.
Jag var bombsäker på att de minst skulle ta 1,5 h att åka tid. Anders sa emot.

Solen sken hela vägen till Uppsala


och jag var som vanligt superpirrig och nipprig över att få träffa mina fina vänner igen


I höjd med Enköping började nog våren komma....

Åkrarna där bestod nästan mer av gräs än av snö. De var verkligen underbart att få se gröntgräs!

Väl framme hos Hanna blev de paketöppning..

2 bodybutter, presentkort på babyland och boken; När livet växer (hette den så?)

Vi fick supergod smörgåstårta och kaffe. De va riktigt mysigt!

Idag var första gången jag träffade katter sen jag fick ta bort Doris... De kändes lite märkligt.. En kattbebis och Fjant. Jag tror att min nya favoritkatt är Fjant faktiskt. De kändes som att vi lixom klickade ;)


Efter uppsala så åkte vi och storhandlade... Och jag som verkligen ÄLSKAR tulpaner va såklart tvungen att köpa mej de ;)


Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.den baren ligger precis nedanför det hotellet mina föräldrar bodde på och brevid den restaurang som jag överraskade pappa på..den som visas i filmen =)

provade ni att vara till kata noi oxå? =)

2011-02-06 @ 22:21:40
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0