Helgen startas med en powernap

Hemma efter en dag på jobbet.

Jag och Anders har plogat. De har ju kommit rätt rejält med snö om man säger så. Nu skiner solen och de känns super bra att redan ha helg. Jag slutade visserligen 13.30 så jag har ju haft helg ett tag :)
Vi plogade även trotoaren så vi slipper traska i all snö :D

Nu ska jag ta mej en powernap i soffan. Finns inget bättre än att somna till i soffan under en varm filt....

Btw, Anna-Karin har fortfarande inte fått nån bebis. Den rackaren vill lixom inte visa sig för omvärlden ännu. Den har de väl både varmt, och tryggt där inne...
Hoppas den kommer snart. Annars blir hon igångsatt senast på söndag.
Känns iaf skönt att den ska komma innnan vi drar till Thailand! Då slipper hon knipa i 2 veckor :P

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Förstår det, jag hade absolut inte tackat nej till värme nu. Nu är det ju vinterkyla igen, usch!! När åker ni?

2011-02-11 @ 17:49:41
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Erika(jyringen)

sv.nope inga karensdagar i dk =) och tack jag gör mitt bästa för att krya på mig =)

2011-02-11 @ 18:36:04
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0