Jag tror att jag har blivit dumpad

Idag gick dagen i racerfart. Jag har inte ens hunnit gå ut nånting. Känns jätte konstigt då jag arbetar på en I Ur och skur avdelning....

Jag kom dit och tog emot barnen som just då var på väg in. Dyngsura. Så då va de bara att hjälpa till att hänga in allt i torkskåpen.
Så var de dax för lunch. Efter lunchen fick vi diska våran egna disk då Sofie i köket fick åka o hämta sina barn som blivit sjuka.
Eftersom jag stängde idag så kändes de ganska självklart att jag skulle ta disken så jag skulle slippa att gå på rast direkt. Dessutom tycker jag att de är rätt skönt att diska. Jag står alltid och funderar på olika saker...

Sen var de rast, ingång, mellis och lek.

Jag och ena kollegan T var väldigt effektiva och rensade och sorterade.

Efter ett tag blir en pojke som är 3 år sur. Jag vet inte varför, men han har alltid varit superkär i mej och pratar om mej massor hemma. Söt!
Iaf. Idag blev han sur. Jag sa bara att han inte får springa inne. 
Han gick ut och satte sig i stora hallen. Jag gick dit efter ett tag och sa att han får sitta inne i våran hall. Till svar fick jag: - Nää Sandri jag är så trött på dej nu! (Oklart varför han kallar mej Sandri..)
Jag kunde inte låta bli att skratta när jag gick in och berätta de för T.
Efter en stund kom en annan kollega. Hon stannade upp ute i stora hallen och stod och pratade med pojken. Hon frågade varför han satt där. Hon fick samma svar.. - För jag är så trött på Sandri. :)
Efter en stund gick kollen T dit och sa att han får sitta inne i våran hall. Hon fick samma svar. -Jag är trött på Sandra.
hahaha såå himla söt. Men nu är väl risken att jag blivit dumpad? ;)
Jag berättade för hans pappa vad han sagt. Han skrattade och sa att igår vid maten satt han och berättade att han älskade dej :D
hahaha

Åhh barn e för goá!



Idag fyller min systerson, Måns hela 2 år! Jeeez cad tiden går fort!
Grattis min lilla ögonsten! Jag älskar dej! Och brosan såklart!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hihi barn är ju för söta <3

2011-02-05 @ 09:25:06
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0