Stress stress stress och matte mitt i de...

Igår satt jag och svor över matten.
Därav inget blogginlägg...

Idag när jag hade lugnat mej en grad tog jag upp de igen. DOCK har jag gått och funderat hela dagen på om jag ska hoppa av eller inte. Jag brukar vara en envis jävel som alltid brukar få min vilja igenom.
Dock (igen) har nånting hänt. Jag ger mej ofta och får inte alls min vilja igenom.

Jag kom hem och slog upp böckerna.

Tänkte, för vem gör jag de här? Vad ska jag ha de till?
Jag vet att de är för min egen skull. Jag vet att jag MÅSTE ha gymnasiekompitens om jag nångång ska plugga nånting.
Men nånstans i bakhuvudet suddades de bort av min irritation.

Efter massa stöd och pepp från min underbara älskling, kom jag fram till att jag banne mej inte ska ge mej!
Jag ringde min lärare och behövde lite tips och råd.
Vi kom fram till att jag skulle sakta ner tempot och göra provet om några veckor istället för på onsdag.

De tyckte jag blev bra! Och nu känner jag en enorm lättnad.



Tur att jag ska iväg på en avslappnande resa ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa♥

Jag har också massor av plugg, och 4 prov på fredag... :(

men jag har som tur är sportlov nästa vecka så jag överlever!



Svar: Okej. Jag skriver nästan alltid "mig" när jag pratar med vuxna, men annars är det "mej" som gäller! :)



Kram!

2011-02-09 @ 19:57:18
URL: http://lowys.blogg.se/
Postat av: Jouline

Ja nu är min Iphone äntligen fixad, tusen tack till dig :) Ja jag har ju fått en lägenhet nu och jag är så jäkla glad. Det blev inte att jag gick på visning på 2:an utan saken va den att dom ringde från bostadsförmedlingen och sa att dom hade en lägenhet till mig, gissa om jag vart glad då^^ och samtidigt väldigt chockad, för jag men vem får en lägenhet på bara 1 VECKA liksom :) så det är alltså en hyresrätt som jag kommer flytta in i den 1 mars :) jag längtar sååå!



Hur är det med dig annars då? ser att du håller på med den där matten, usch va tråkigt sånt är, kommer ihåg när jag läste matte, fy va jobbigt jag hade det med den men jag klarade den tillslut, jag gav mig bara f*n på att jag skulle fixa det :) och du ska se att det kommer gå fint för dig. Vad har du tänkt att plugga till sedan om jag får fråga?

Kram!

2011-02-09 @ 22:40:56
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

Hejsan! Jag är med i en tävling där man kan vinna en Webcam eller en rosa dildo, och självklart vill jag vinna dildon.. Så jag undrar ifall du skulle vilja vara snäll att rösta på mig här: http://kmill.blogg.se/2011/february/vinnarna-av-tavlingen.html?_tmp=70e50128f8de024c2d2f1d894cbe2eef54e1fb6f , skulle vara jätte snällt.

Och jag ber så mycket om ursäkt ifall du inte vill ha såna här kommentarer.

Kram ! <3

2011-02-10 @ 00:15:48
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0