Idag kanske jag ska ta mej tiden att svara...

img_1935 (MMS)

Idag kanske jag ska ta mej tiden att svara på alla kommentarer.. De är en heldel om man säger så... Jag älskar att få kommentarer, men ack vad jobbigt de är att svara på dom om man inte gör de på en gång..  Nu e vi påväg hem. Jag har klippt av de värsta av slitet, köpt hårfärg, tabbar en hamburgares kladd (dvs ketschup o lök) i håret, köpt örhängen och även 2 orkidéer  2 stängslar för 169 kr. K-rauta is the shit ;)  Nu när ja kommer hem ska ja måla våra fönsterbrädor och försöka sy gardinerna :) great!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Min älskade syssling! läste om hur du vill få ditt hem shabby! Men vet du! Va trist det hade varit om vi kunde köpa allt vi ville..... jag är faktiskt helt ÄRLIG nu! sj tycker jag att det är kul att få gå & tråna & längta efter saker! & ett hem ska aldrig bli helt klart! Fy va trist! va skulle man då göra!???

Nu flyttar vi tbx till huset igen, då tycker jag att ni ska komma en helg så kan jag ta dig till alla mina smultronställen!!!!

Love!

L

2011-01-15 @ 18:44:54
URL: http://elsesbod.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ps.. vet inte på rak arm om hissgardinerna.. men jag ska titta runt!

2011-01-15 @ 18:45:34
URL: http://elsesbod.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0