Illamående och grattis syster

Idag åkte jag hem tidigare från jobbet. Jag mår inte alls bra. Eller nu e de ju bättre och jag ska jobba imorn.
Men jag har mått illa hela dagen och haft fruktansvärt ont vid solarplexus.
Tillslut orkade jag inte längre. Så jag åkte hem och vilade.
Jag gjorde allt för att inte somna. Så jag satt vid köksbordet och lästa Vi i Villa och Hänt Extra. Efter de tog jag mej an pusslet. Och banne mej vad de gick bra! Jag älskar att lägga pussel. Jag tycker att de är avslappnande.
Nu är de dock de svåraste kvar, vilket ledde till att jag tappade motivationen. Dessutom hade jag suttit i 2 timmar och pusslat.....



Nu väntar jag på att Anders ska komma hem. Jag är dödens trött! Så jag ska bara svulla i mej min hamburgare som han ska köpa med sig till mig och sen ut med hunden, då också ta med soptunnan och sen sova.
Imorn blir de jobb igen. Hoppas jag mår bra då!

Bta har jag fått för mej att de är torsdag idag... Tänk så fel man kan ha...


Idag fyller min älskade syster år. Hela 35 bast. Gaah! Hon börjar bli gammal den donnan ;)
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYSTER! JAG ÄLSKAR DEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0