Matte A vs Matte C

Hello!

De känns lite konstigt att fortfarande vara hemma, trots att klockan är rätt mycket på förmiddagen.. Men jag börjar inte förrän 10.30 idag, eftersom jag stänger...
Men jag ska åka om 30 minuter...

Igår satt jag och pluggade matte. i 3 timmar!! De kommer ju inte bli 3 timmar varje gång, men de gick så bra och jag blev så glad att jag kunde. Visst fick jag ringa syrran några gånger för att få hjälp. Hon är så bra på att förklara! Tack bästa syster för hjälpen!
Hon har btw pluggat Matte C.... C lixom.... En annan ligger på A.... Vart har hon fått sin hjärna ifrån? Varken mamma eller pappa är ju direkt några matte-snillen...

Men de va faktiskt rätt kul. Iaf när jag kunde... Ett tal fastnade jag på i 40 minuter... Dessutom e ja så envis så när jag inte kan sitter jag och prövar o prövar tills de tillslut inte händer nåntingt. Då blir de telefonen för att ringa till syster....

I helgen ska jag också sitta och plugga lite... Kul! Jag ser redan fram emot de.. Min lärare berätta att de är bra om man gör lite varje dag. Minst 1 tal om dagen... Vi får väl se hur de blir med de....

Nu ska jag fixa de sista här hemma innan de är dax att dra till jobbet...

Hoppas ni får en toppen helg och toppen dag!

Kommentarer
Postat av: malinjohanzon

klockrent citat i headern :)

''Klart att jag kan hålla en hemlighet. Det är dom jag berättar för som inte kan hålla tyst.''

2011-01-14 @ 11:23:06
URL: http://malinjohanzon.blogg.se/
Postat av: Micke

Du ser fram emot att få plugga matte?

Berätta din hemlighet så jag kan använda den på mina elever. ;-)



Ön skar dig en riktigt bra helg! :-)

2011-01-14 @ 20:41:53
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Viktoria | TÄVLINGAR♥

läget? :)

2011-01-14 @ 23:33:40
URL: http://Viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0