Nu är vi i bilen på väg till syster. Åhh j...

Nu är vi i bilen på väg till syster. Åhh ja längtar tills vi är framme. Jag har inte träffat mina föräldrar sen julafton!! En evighet sen med andra ord. Gud vilket härligt vårväder de är! 3 plusgrader och strålande sol! Vårkänslorna sprudlar i hela kroppen! Jag har burit in min jordsäck så den kan tinas upp till förhoppningsvis imorn så jag kan börja plantera om alla blommor. Mina pelargoner växer så se knakar! Snart e sommaren här och jag längtar galet mycket! Fast egentligen längtar jag mer till våren då allt ska sås o fixas :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla min blogg, kommentera gärna ! :)

ww.adiisaprisitna.blogg.se

2011-01-29 @ 14:11:36
Postat av: Team!! Nicki

FIN BLOGG, FÖLJ GÄRNA MIN BLOGG GENOM BLOGLOVIN OCH KOMMENTERA GÄRNA VAD DU TYCKER.<3

2011-01-30 @ 10:08:56
URL: http://nickiminaj.webblogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

alla pratar om vårkänslor...och jag tycker vi är mitt i smällkalla vintern :P

2011-01-30 @ 10:29:05
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0