Nyår 2010

Igår var en lugn kväll.
Jessica, Micke o alla barnen kom vid ungefär 15 tiden. Vi började förberda maten, och sen var de dax för grillning. Vi käkade rådjurssadel (som micke skjutit) och råstektpotatis, sallad, bea och vitlökssmör som var på tok för stark :D Jag hade i typ 6 stora klyftor vitlök i typ 1 dl smör :D De var bara jag som käkade den :)


Rådjurssadeln och fläskfilén

De blev dock inga spel spelade. :( Men de gjorde inget. Jag fick ju fira med min syster och mina syskonbarn ♥

När klockan närmade sig 00.00 var de dax att gå ut och skjuta och skåla in de nya året. Dock var alla på tok för trötta för att skåla i nåt. Så vi stod bara och tittade när Anders skjöt iväg dom få raketerna vi köpt för Antons skull.




Ser ni raketen?


Dock snöade de så mycket så man såg inte så mycket...

Klockan blev närmare halv 2 när de var dax att krypa till sängs.

Jag kan säga att vi sov rätt gott och somnade ganska ovaggade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0