Nya inredningsgrejer ;)

Idag har jag flöng med Lisa. Vi möttes på Hedlandet, gick där inne nån timma och åkte sedan hem till mig för att fika och mellanlanda innan vi åkte till Gnesta.
Idag är första gången jag pratar om Doris utan att gråta.

Iaf... På Hedlandet skulle jag ha gardiner. Jag ville ha hissgardiner. Men fanns de? Ja. Men rätt storlek? Nej! Jag blev fly förbannad. Iaf ruggit irriterad. De slutade med att jag köpte tyg på metervara... Hur tänkte jag nu kan man undra? Tur att jag har en händig man ;) Han kommer dock få ett bryt på mej :D

Jag hoppas de kommer bli bra. Jag är dock orolig att dom kommer se för korta ut... Jag hoppas de inte blir så...

Min finfina gardin :)

Jag fick även med mej en magnetskylt?

Det är lite lite dålig bild.. Men den har samma stuk som klockan nedanför...


Från Gnesta fick jag med mej lite mer saker...

Från Eurostore fick jag med mej denna köksklocka :D

Som för övrigt bara kosta 75 kr och passar som ett smäck i vårat matrum...

Även en plåtburk... Vet inte riktigt vad jag ska ha den till men den var söt... Tänkte ha Zinas godis i den, men de har ja en burk till... Vi får se vad den får för innehåll... Kakor hade ju varit ett aldernativ, men vi har sällan kakor hemma...


Eftersom jag ska börja plugga matte nästa vecka va ja så klart tvungen att ha kollegeblock :D


Självklart va ja tvungen att gå in på hemköp o köpa världens godaste plockgodis....

Mina älskade peacemärken :D Love it!

Sen åkte vi vidare till Granngården :D
Där blev de godis till Zina och ett sommartäcke.... Regn och myggfritt vill hon ha min lilla dam ;)

Dock är de lite för stort... De är storlek 60 och hon har egentligen 50. Men vad gör de? De skulle ha kostat 279, men de va nedsatt till 50 spänn :D Perfekt!


Massa godis :D

Nu har min make kommit hem... Vi ska nu börja med maten och sen mysa...

Hoppas ni får en toppen helg!

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Det är därför jag gå runt en massa i pyjamas hemma, haha :D Få ta och köpa mjukisar nu alltså, det här funkar ju inte.



Tycker om den där plåtburken riktigt mycket (:

2011-01-07 @ 18:36:15
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Erika(jyringen)

hej och tack för besöket =) har tänkt mig att återvända till bloggvärlden,bara int än så du får hålla ut lite till =)

hoppas allt är bra och livet lever :)

2011-01-07 @ 18:39:33
Postat av: emina (:

fin blogg !

& jag gilla din brudklänning :D

2011-01-07 @ 19:33:33
URL: http://eminadenfiina.blogg.se/
Postat av: al

Han har rätt, hur fel det än känns.

Jag har inte heller skaffat nån ny katt, och har inga som helst planer på att göra det. Då skulle jag med stor sannolikhet behöva genomgå samma sorg och smärta igen =( ...



al

2011-01-07 @ 19:46:44
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: emmi

gjort idag då? ♥

2011-01-07 @ 23:59:23
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

jag förstår dig! jag skulle gjort precis samma sak i dina skor! kram

2011-01-08 @ 01:35:20
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0