Bort med snön- fram med rabatterna!

Idag har de stökats och påtats här hemma! O än e ja inte klar.

De första vi gjorde när vi vaknade, var att mysa med Zina i sängen... Åhh de är så himla mysigt när hon håller på o bökar runt...
När myset var klart var de dax att riva bort sängkläderna och starta en tvättmaskin...
Sen gick Anders ut med Zina och jag fixade i köket, och drack kaffe.

När Anders och Zina kom tillbaka satt vi och funderade på vad vi skulle göra... Ett förslag var att ta fika med oss och gå runt sjön.. Men de är en rätt tråkig väg, så vi skippade de och stannade hemma istället...

Zina fick springa lös på tomten medans jag tog spaden och skulle börja gräva fram mina rabatter som låg 1 m under snöhögarna...

Det var sjukt varmt så jag stod (som synes) i tshirt och termobyxor!
Det var en heldel snö och de var riktigt hårt.. Men skam den som ger sig!


Efter mycket kämpande fick jag hjälp av min kära man...

Och tillslut var snön så gott som borta!

Och där under tittade min rosenbuske fram... Nu får solen göra resten :D

Underbart!
Efter de satt vi ute och solade och slappade mot ytterdörren. Underbart! Dock inte som i Thailand dåra... Men nästan ;)

Kommentarer
Postat av: Sasha

Skönt att få bort lite snö :)



sv; Jag kan inte heller göra på mig själv, men ska lära mig hade jag tänkt =)

2011-03-20 @ 15:51:34
URL: http://sashas.se
Postat av: matilda

hej, jag tänkte tipsa dig om en sida där du kan tjäna lätt tjänade pengar. Det kan Te.x va att du ska trycka på en gilla knapp på facebook så får du 25 kr, hur lätt är inte det lixom. Nu får du 20 kr när du går med också, Jag kör på att värva vänner, funkar grymt bra ! Bli medlem du också, http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24299



kram matilda :)

2011-03-20 @ 15:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0