Imorn blir de phi phi :)

Idag har de blivit massa sol som vanligt.
nu ligger vi på hotellrummet. Vi ska snart börja packa iordning för att bege oss till phi phi imorn. Dock fasar jag för båtturen, men de ska nog gå bra. Vi har bokat speedboat och hotell en natt.
De kommer en bil och hämtar upp oss vid 9 tiden.
De ska bli riktigt kul. Sist vi var här så kom vi aldrig till phi phi. Faktum var att vi inte kom så långt alls. Magsjukor byttes av med förkylningar. Peppar peppar har vi klarat oss från de den här gången. En sålänge iaf ;)

Jag har fått solexem på min rygg, bröstkorg och i min navel! Trots solskyddsfaktor och liggandes under parasoll går de verkligen inte att undgå solen.
De ska bli spännande att se hur dom kommer utvecklas under de närmaste dagarna.
Egentligen borde jag väl inte klaga. ;)
Nää nu ska vi sätta fart! Hoppas ni har de bra i snön!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ta´t lugnt i solen och njut i lagom mängder. :-)

2011-03-04 @ 17:07:10
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma

e inte nå avis alls ;) :P

2011-03-06 @ 20:54:07
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0