Till dej Hanna!

Känn dej hedrad av att få ett eget inlägg ;) Men ja kan inte svara på dina kommentarer i din blogg.. Vette fan vad som har hänt.. Men tror att de för att ja använder mej av iphonen. På fredag åker vi till phi oji som de ser ut nu. Vi kommer vara där 1 natt. Självklart dka ja hälsa Veronica o Dennis från dej  Nu i stundens hette ligger js nyfuschad på sängen o kyler ner mej av ac'n. Snart ska vi bege oss ut för middag och senare blir de party. Vi ska fira av Kenneth som vi träffa sist vi va här. Han dka åka tillbaka till Norge imorn. Nu ska ja klä på mej! Älskar dej min fina vän. Vi hörs om lite mer än en vecka ;) Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

usch och fy vad jag är avis!

men jag hoppas att ni njuter riktigt mkt och att

ni har med en massa presenter till mig hem :D

var i phuket bor ni? =)

2011-03-01 @ 20:25:55
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas ni får härliga dagar på phi phi! Ta hand om er. Kram

2011-03-02 @ 09:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0