Ont i näsan!! :(

Det blev inte så mycket sömn inatt... Ja somna 22.30 och vanade vit 01.48 av att jag var galet täppt i näsan.. Jahapp då va de dax för en dos snorspray....
Efter ett tag när jag kunde andas igen så kunde ja inte somna om. Jag låg och tänkte på olyckan, och hur det är med henne.... Usch! Det är så galet hemskt!
Det kommer bli en tuff tid framöver...
Jag tänker på dig! På er! Va stark!

Imorse när jag vaknade hade ja galet ont i näsan och har de fortfarande.... Jag har dessutom ont i halsen.... 

Hmm hörde nu att de är ett misstänktfass av svinsjukan i Norge.............

Idag får jag inte glömma mina allergitabletter!! Måste komma ihåg.. Daxs att gå!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Livet är orättvist.. helt klart, jag vet... Usch..

2009-04-28 @ 10:13:25
URL: http://gadh.blogg.se/
Postat av: spiderchick

min kille vann, han fick se på fotboll =)

2009-04-29 @ 13:29:27
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0