Pakten som bröts

Som en del har märkt så har jag inte skrivit på ett tag.... Jag har varken haft lust eller ork. Men idag hade jag sån galen lust och blogga va mig lite =)

Vi kan ju börja i lördags då vi skulle gå ut och till o med gjort en pakt för att de skulle bli som vi hade tänkt oss.. Blev de så? Nopp.. Trots pakten....
Vi drog till CP där vi träffade Mackan o hans tjej.. De va några som skulle fira han födelsedag. Men dom banga... Så vad gör man inte? Självklart ställer man upp =)
Haha... Nää inte riktigt så... Vi drog till Crock och sen hem klockan 1.... Så de blev ju bara lite efter paktens tid va ute =)

De va iaf väldigt trevligt! Och kul och ntligen få ett ansikte på Mackans tjej!

Söndagen va de segt.... Men de va ju bara o ta sig i kragen och hoppa in i duschen... Vi skulle ju på visningen i Hölö... När vi kom dit va de typp 100 stycken som stod o köade... Vi stod säkert i kö i 30 minuter innan vi äntligen fick komma in i spökhuset....
De stank ingnodd rök, i källaren va de fukt och stank mögel, och på övervåningen gick vi inte ens upp och kolla på. De skulle bli en alldeles för stor kostnad för och fixa allt som behövdes fixas.. Allt på tomten, staket, altan, gillestugan mm va genom ruttet och fuktskadat...

Så... Inget villavillekulla k´hus för våran del!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad tråkigt med huset.. men ni ska nog hitta något snart, ge inte upp hoppet! Stor kram från mig!

2009-04-28 @ 10:11:00
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0