Sovit som en kratta

Sicken natt.. Varken jag eller Anders har sovit speciellt mycket... Han har hostat hela natten ungefär. Och jag har legat och lyssnat... Har lixom varit omöjligt att låta bli...
Trots den dåliga sömnen gick jag upp strax innan 6. Gick upp och fixade mej. När jag kom ner insåg jag att ja inte behöver åka förrän om 2 timmar!! Vilket betyder att jag hade kunnat sova ett tag till.'

Men även fast jag har sovit som en kratta känner jag mig inte alltför trött...

Får se om jag kanske gör nåt tidinställt inlägg till under dagen :)

Jag hade ju velat ha min nya jacka idag.. Men de känns som att de är lite för varmt för den nu? De är ju trots allt +10 på dagarna... Nu e de 4,5+.
Jag ska nog ta min skinnjacka istället.

Äh vilket svammel. Jag får väl heltenkelt se vad jag tar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0